Bli medlem i Unga Allergiker utan extra kostnad

Unga Allergiker är Astma- och Allergiförbundets fristående ungdomsförbund. Organisationen bygger på medlemmarnas engagemang och har mottot: ”För unga, av unga”. Våra medlemmar är mellan 6 och 29 år och att vara medlem är helt gratis. Tillsammans anordnar vi aktiviteter som läger, medlemsträffar och utbildningar som för det mesta är helt gratis. Vi bedriver dessutom påverkansarbete och sprider kunskap, för att skapa ett samhälle tillgängligt för alla.

Bli medlem i dag, tillsammans hjälper vi fler leva friskare liv

Som medlem bidrar du till samhällspåverkan för bättre vård och omsorg, bättre skolor och förskolor, säkrare skolmat, tryggare livsmedelslagstiftning och ett tillgängligt samhälle för alla med allergisk sjukdom, astma, eksem eller annan överkänslighet. Vårt förbund samlar också in pengar som går direkt till allergiforskningen och allergiska barn.

Att vara medlem i Astma- och Allergiförbundet kostar bara 200 kr/år. Du kan även lägga till familjemedlemmar direkt i formuläret för 50 kr per person.

Dina medlemsförmåner inkluderar:

• 6 nummer/år av tidningen Allergia
  • Fri tillgång till vår digitala tjänst Matallergikortet.se, där du kan översätta dina matallergier till över 30 språk och få tips inför dina utlandsresor
  • Möjlighet att bo på vårt allergianpassade vandrarhem Södergården-Åre
  • Möjlighet att söka bidrag för barn upp till 18 år från vår barnallergifond

Se alla medlemsförmåner

Du blir medlem genom att fylla i formuläret nedan. Välkommen!

• Fyll i ditt personnummer och tryck på knappen så hämtar vi dina adressuppgifter från folkbokföringen, för snabbare hantering.

Ja tack, jag blir gärna medlem i Unga Allergiker också utan extra kostnad

Var med och gör skillnad du också!

Bli medlem nu
för bara 200kr/år.
Hjälp oss göra skillnad, blir medlem i dag.