Astma- och Allergiförbundets presstjänst hjälper dig som är journalist med fakta om vår verksamhet, samhällspolitik och allergisjukdomar. Vi hjälper dig även att hitta rätt person att prata med eller intervjua.

Pressnummer

073-619 42 38, bemannat vardagar kl 8-16.30

Pressbilder

Bilderna är fria att publicera i sammanhang där Astma- och Allergiförbundets och/eller personens arbete beskrivs. Publicering i reklam- och marknadsföringssyfte är inte tillåten. Bilderna är upplagda som en service till press och övrig media. Eventuell fotograf ska alltid anges vid användning.

Mikaela Odemyr

Ordförande Astma- och Allergiförbundet – fotograf Elin Sävelind

Karin Neuhaus

Generalsekreterare Astma- och Allergiförbundet – Fotograf Jens Sølvberg

Robert Hejdenberg

Ordförande Stiftelsen Astma- och Allergiförbundets Forskningsfond – fotograf Stina Olsson

Logotyper

Logotyp Astma- och Allergiförbundet

Logotyp Stiftelsen Astma- och Allergiförbundets Forskningsfond

Logotyp Asthma Allergy Nordic

Grafisk profil

Du kan ta del av vår grafiska profil via länken nedan. Dokumentet är en guide för hur du kan och får bruka vår logotyp, våra typsnitt och färger.

Pressmeddelanden

Till toppen av sidan