Ge en företagsgåva

Genom att ge en företagsgåva till Astma- och Allergiförbundet bidrar ditt företag till att vi kan kämpa för en bra allergivård i hela Sverige, öka finansieringen av livsviktig forskning, och stötta beslutsfattare så att våra allmänna utrymmen som skolor och arbetsplatser blir trygga och tillgängliga för alla.

Många företag – stora, medelstora som små – vill vara med och skapa en positiv förändring för människor som lever med astma, allergi, eksem eller annan överkänslighet. Alla gåvor vi får in är viktiga, och vi är tacksamma för de företag som vill engagera sig utifrån sina egna förutsättningar.

Som tack för er gåva skickar vi grafiskt material som ni kan använda i era kanaler och vara delaktiga i att lyfta våra frågor. Vi skickar också informativt material om astma, allergi, eksem och annan överkänslighet för att ni ska ha möjlighet att höja kunskapen hos era medarbetare och kunder, samtidigt som ni hjälper oss i målet att bygga förståelse för våra diagnoser i samhället.

5 000 eller mer

• Gåvobevis
  • Mejlsignatur
  • Emblem
  • Vår populära tidning Allergia
  • Dekaler att sätta upp på arbetsplatsen
  • Broschyrer att ha på arbetsplatsen

25 000 kr eller mer

• Gåvobevis
  • Mejlsignatur
  • Emblem
  • Vår populära tidning Allergia
  • Dekaler att sätta upp på arbetsplatsen
  • Broschyrer att ha på arbetsplatsen
  • Ert namn på vår hemsida
  • Delbart innehåll för era digitala kanaler

Valfritt belopp

Välj själv er egen nivå på bidrag. Alla gåvor över 1 000 kr får ett gåvobevis. Kontakta Filippa Wittenberg för att diskutera andra alternativ.

Just nu kan vi inte ta emot företagsgåvor via hemsidan

Vi kommer lansera vårt nya gåvoverktyg för företag inom kort. Det blir då enklare för oss att administrera men framförallt enklare för företag att ge gåvor. En vinst för alla men främst för de som idag lever med astma, allergi och överkänslighet.

Vill ni veta mer? Kontakta vårt insamlingsteam.

Filippa Wittenberg
filippa.wittenberg@astmaoallergiforbundet.se