Medlemsrabatter

På denna sida kan du hitta och ta del av alla våra aktuella medlemserbjudanden. I olika perioder tar vi fram exklusiva erbjudanden på produkter och tjänster som bara är tillgängliga för medlemmar i Astma- och Allergiförbundet.

30% på Daikins luftrenare

Daikin är den senaste tillverkaren av luftrenare att få produkter rekommenderade av Asthma Allergy Nordic. Vår certifiering innebär att vi noggrant kontrollerat effektivitet, funktion och användarvänlighet.

Daikin MC55W

Daikins premiumluftrenare MC55W är liten, tystgående och effektiv med ett luftflöde upp till 220 m3/h och luftrening upp till 82 kvm. Tar bort över 99% av damm, virus, bakterier, mögel och allergener samt reducerar dålig lukt. MC55W har testats och rekommenderas av Astma- och Allergiförbundet.

Daikin MC30Y

Daikins premiumluftrenare MC30Y är liten, tystgående och effektiv med ett luftflöde upp till 180 m3/h och luftrening upp till 46 kvm. Tar bort över 99% av damm, virus, bakterier, mögel och allergener samt reducerar dålig lukt. MC30Y har testats och rekommenderas av Astma- och Allergiförbundet.

Daikin MCK55W

Daikins avancerade HEPA-filter och streamer-teknik filtrerar bort luftburna partiklar som kan medföra allvarliga hälsorisker. Till exempel virus, bakterier, mögelsporer och allergener. Med luftbefuktning får du dessutom rätt luftfuktighet i ditt hem. Daikin MCK55W har ett luftflöde upp till 330 m3/h och luftrening upp till 82 kvm.

Gör så här för att ta del av erbjudandet från Daikin

Våra medlemsrabatter är exklusiva för medlemmar i Astma- och Allergiförbundet och skickas därför endast till dem via mejl. Har du inte fått vårt mejl med erbjudandet? Läs mer nedan.

Är du inte medlem men vill ta del av våra medlemsrabatter?

Erbjudanden på denna sida är endast för medlemmar i Astma- och Allergiförbundet. Genom att bli medlem idag kan du ta del av både nuvarande och framtida erbjudanden. När du blivit medlem får du information om nuvarande medlemsrabatt via vårt välkomstmejl.

Är du medlem men får inte våra medlemsmejl?

Är du medlem men har inte fått vårt mejlutskick med kampanjkoderna? Mejlet kan så klart ha fastnat i din skräppost men mest sannolikt är att vi saknar en giltig mejladress till dig och har därför inte kunnat mejla erbjudanden till dig.

Du kan skicka in din mejladress till oss för att ta del av erbjudandet. Klicka på länken nedan och fyll i formuläret så mejlar vi nuvarande medlemsrabatt till dig.

Till toppen av sidan