Luftrenare Blueair Classic 480i

Tillverkare

Blueair

Beskrivning

Högpresterande luftrenare med sensorer och Wi-Fi-anslutning. Blueair Classic 480i är designad för medelstora rum (40m²) och passar de allra flesta behov och tar bort praktiskt taget alla allergi- och astmautlösande faktorer samt andra luftburna föroreningar – tyst och effektivt. Blueairs patenterade HEPASilent- teknik ger en prestanda i toppklass på alla hastigheter och en näst intill ljudlös drift med minimal strömförbrukning. En användarvänlig touchdisplay med tydliga LED-ikoner ger dig en överblick av luftrenarens drift, Wi-Fi-anslutning och filterstatus, men även inomhusluftens kvalitet med indikationer av nivåerna för PM2.5 och VOC. Ladda ned den kostnadsfria appen Blueair Friend och anslut den till Blueair Classic för att kunna styra drifthastighet, barnlås, nattläge och andra funktioner på distans via din smarta enhet. Rekommendationen gäller läge 2, 91,5m3.

Här kan du söka bland alla produkter som Astma- och Allergiförbundet har granskat och rekommenderar.

Bygg och renovering

Målarfärg