Medlemsrabatter

På denna sida kan du hitta och ta del av alla våra aktuella medlemserbjudanden. I olika perioder tar vi fram exklusiva erbjudanden på produkter och tjänster som bara är tillgängliga för medlemmar i Astma- och Allergiförbundet.

Vår i luften! Luftrenare med upp till 25% medlemsrabatt

När våren kommer och naturen slår ut i grönska är det många med pollenallergi som söker sig inomhus för att försöka undgå det värsta. Förutom att vara noggrann med städningen så här års, så kan även en luftrenare vara ett bra komplement för att lindra allergiproblemen.

Just nu får du som medlem i Astma- och Allergiförbundet upp till 25% rabatt på Electrolux och Mills luftrenare! Rabatten gäller fram till den 21 april.

Electrolux Pure A9  (PA91-404DG)

Luftrenare i modern design med fantastisk prestanda. PureSense-systemet renar luften effektivt och AirSurround sprider den till alla hörn. Med inbyggd Wi-Fi får du information om luftkvaliteten i ditt hem via en app. Rekommenderas av Asthma Allergy Nordic.

Electrolux Pure A9 (PA91-604DG)

Electrolux Pure Multi 700 (EPU73771DG)

Anslutna Pure Multi 700 3-in1 erbjuder avancerad filtrering, hygienisk luftfuktning och sval luft. Pure2Me luftflödesteknik förbättrar den behagliga luftreningsupplevelsen samtidigt som luftfuktarsystemet optimerar luftfuktigheten för hälsa och komfort.

Electrolux Pure 500 (EPO50351BG)

Övervaka luftkvaliteten i ditt hem oavsett var du befinner dig med den kompakta, uppkopplade Pure 500 Mono luftrenaren. Filtreringssystemet i 4 steg med spiralutlopp sprider jämnt den renade luften i hela rummet.

Gör så här för att ta del av erbjudandet från Electrolux

Våra medlemserbjudanden är exklusiva för och skickas till våra medlemmar via mejl. Har du inte fått vårt mejl med erbjudandet? Läs mer nedan.

Mill Silent Pro Compact

Silent Pro Compact Air Purifier tar effektivt bort 99,97 % av alla partiklar och skadliga gaser, inklusive pollen, mögel, cigarettrök, lukter, bakterier och virus. Som namnet antyder har Mill Silent Pro Air Purifier en tyst drift så att du kan njuta av fördelarna med ren luft utan störande ljud. Rekommenderas av Asthma Allergy Nordic.

Mill Silent Pro

Silent Pro Air Purifier tar effektivt bort 99,97 % av alla partiklar och skadliga gaser, inklusive pollen, mögel, cigarettrök, lukter, bakterier och virus. Luftrenaren har en tyst drift så att du kan njuta av fördelarna med ren luft utan störande ljud. Rekommenderas av Asthma Allergy Nordic.

Gör så här för att ta del av erbjudandet från Mill

Får du inte del av våra medlemserbjudanden?

Erbjudanden på denna sida är endast för medlemmar i Astma- och Allergiförbundet. Genom att bli medlem kan du ta del av nuvarande och framtida erbjudanden.

Är du medlem men får inte våra medlemsmejl?

Är du medlem men har inte fått vårt mejlutskick med kampanjkoderna? Då beror det sannolikt på att vi saknar en giltig mejladress till dig. Du kan skicka in din mejladress till oss för att ta del av erbjudandet. Klicka på länken nedan och fyll i formuläret så mejlar vi rabattkoderna till dig.

Till toppen av sidan