Digitalt möte med information till föreningar

Den 27 maj hade förbundet sitt andra informationsmöte på distans för alla föreningar och aktiva medlemmar. Under mötet presenterades en enkät till medlemmar om vård under coronavåren och Folkhälsomyndighetens kommande informationskampanj kring rökning och den nya tobakslagen.

Dessutom fick deltagarna, den här gången med 27 personer, en snabbkurs i förbundets videomötessystem Lifesize och föreningarna fick utbyta tips och erfarenheter av hur man ställt om sina aktiviteter under coronapandemin.

Publicerad den: 1 juni 2020

Uppdaterad den: 15 januari 2021