Luftrenare Coway Airmega Jet (AP-1220B)

AP-1220B right front

Varumärke

Coway

Tillverkare

Albion Nordic

Beskrivning

Coway Airmega Jet (AP-1220B) passar bra i bostäder men även på kontor, i skolor och förskolor, sjukvården, konferensrum, tandläkare, frisörer, butiker eller andra publika lokaler eller väntrum där människor samlas. Modellen har samma smarta funktion som Coway Airmega Storm (AP-1516D), dvs den kan blåsa ut den rena luften uppåt eller framåt. Coway AirMega Jet (AP-1220B) levereras med ett filterset bestående av förfilter, deodorantfilter bestående av aktivt kol i granulatform samt ett supereffektivt Green HEPA-filter. Coway Green HEPA är nytt antibakteriellt behandlat filter som innebär att eventuella virus eller bakterier som fastnar i filtret inte växer till sig. Med denna filterkombination elimineras 99,5% av alla partiklar ner till 0,3 mikrometer (μm).

Asthma Allergy Nordics rekommendation gäller i fläktläge 1 för rum med en volym på 46 m3 (motsvarar 19,2 kvm om takhöjden är 2,40 m).

Här kan du söka bland alla produkter som Astma- och Allergiförbundet har granskat och rekommenderar.

Bygg och renovering

Målarfärg